27 Dec 2012

Result atotoi

Assalammualaikum and hi (lambai tangan ) Aku takut ni nak tengok result aku . Huhu . Tengah syok-ii main facebook, Bella IM aku . Kau dah tengok result kau ? Haha sudah semestinyaa belum ohh . Aku pun pergilah bukak SAPS . Masuk nombor IC , sekolah menengah , Tahun 2012 , THEN tekan PAPAR SLIP KEPUTUSAN . ohhmaigaddd . see?


Menurun siakk . Lagi-ii math tu . Memang daripada dulu ahh kan tapi ni nampaknya lagi menurun . Atoyaiiii . Macam mana ni ? SPM dah nak dekat.Hmm tu lahh banyak main-ii lagi. . Mama mengamuk ohh dengan result aku =.= lagi-ii math tu lahh . Adusssshhh :'( Belajar lagi niss , nak target SPM 9A camne ni? Boleh-ii . Sempat lagi nak belajar kan ? okay belajar leklokk ehh anis :D
STUDY HARD , WORK SMART :)

3 comments:

  1. sentiasa niat di hati, "Aku belajar kerana Allah"..
    InyaAllah, adik boleh buat... Cayok dik!! ^__^V

    ReplyDelete
  2. Pandai jgk kau .

    ReplyDelete

Tinggalkan comment kat sini kay