7 Jul 2012

Spa Rumah

Assalammualaikum ! hi , hello :) harini nak cerita lah pasal my business . Firstly nak cakap thanks to my mum sebab izinkan saya melakukan business ni. Bermodalkan duit dalam bank saya bernilai RM500 sahaja untuk memulakan perniagaan. Okay perniagaan apa yang saya lakukan? jeng jeng jengg ! haha facial lah . So sebelum apa apa nak promote dulu Sesiapa yang ada di kawasan Putrajaya, Bangi, Bandar Baru Bangi, Sepang dan sewaktu dengannya boleh lah singgah di rumah saya untuk lakukan facial :) PM me pakai FB jehh. Okay saya menggunakan product daripada Skin Food . Jadi sesiapa nak cuba boleh lah. Harga murah sahaja , basic RM25 and for treatment RM35 ONLY. Meh kita usha meh :D
haa ini lah barang facial saya guna , jom lah datang :D amatlah dialu-alukan . Nak buat rawatan resdung pun boleh . Harga berpatutan . Jangan lupa singgah kay .
okaylah sampai sini saja . Cerita baru ada nanti saya update lagi :) Ada rezeki satu hari nanti saya bukak kedai . Haha doakan kay ! bye bye :D

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan comment kat sini kay