5 Jan 2013

Happy New Year ツ

Assalammualaikum and hai !! (lambai tangan) Haha sepatutnya aku publish benda ni 1 haribulan haritu , tapi internet dah setaraf siput babbbb , memang takde harapan lahh , hehew :D okay malam tu pukul 8 gerak dengan family Wawa pergi Warta kat Bangi dulu , beli beg and kasut sekolah dia. Lepastu jumpa budak ni Suhana :D kat tempat kerja dia Uniform gallery , dia tengah duduk tu terkejutt dengan kehadiran aku dengan Wawa . Haha sumpah kelakar .

Haa ni dia suhana :D

lepak-ii and sebenarnya datang kedai dia pun nak tukar kain sekolah aku yang salah size haritu . Tapi size aku dah habisss. Agak malang . hehew . Sian sue nak ikut kami pergi sambut New year . Tapi dia kena kerja, takpelah sue lain tahun gerak sama lagi kan :D Lepastu pergi makan jap kat kedai. Ayah Wawa belanja . Hehew macehh :) lepastu dalam pukul 10 gerak ke destinasi . Haha pukul 11 dah sampai kat Putrajaya Presint 3 . Memang dah banyak kereta kat situ . So , parking pun jauh sikit . Sampai je kat tempat konsert tu kami beli cekak warna pink , hehew ada lampu lip lap lip lap (perlu ke sebut lip lap? -,-)

haha time ni aku selsema teruk sangat tu yang hidung merah macam badut tapi still cantikk kan (tumbukkk)

Hehew Wawa omeyyy kan? :D

Thanks untuk ayah Wawa and Kak Nora sebab snap picture kami :D Pada masa yang sama(cehhhh) kami tengok konsert yang siaran langsung kat ntv7 (sape tengok? :D ada nampak aku tak?) hahah ada Jamal , Mizz Nina , Awie and lain-ii :) Then , dah nak pukul 12 tu kami duk tiup-ii trompet (trompet ke?)

tu trompet ke? haha bolehh lah tuu .

Dah nak pukul 12 :D haha kira dari 10 , jom kira jom .
10 , 9 , 8 , 7 , 6 , 5 , 4 , 3 , 2..
cantik kan?


Sebenarnya aku tak perasan bunga api ni kat mana, tahu-ii je ada atas kepala haha (y) Best :D Dalam pukul 1 lebih tu balik , lalu jambatan bukak tingkap tiup-ii trompet kat orang lepak jambatan tuu . Hahah . Semoga tahun 2013 ni lebih baik daripada tahun sebelum ni, Aminn :) Tahun ni ESSPIYEMMM candidates wokkkk , usaha lebih takleh main-ii lagi :( hehewww . Doakan kejayaan aku kayy :)

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan comment kat sini kay