28 May 2013

Misi menyiapkan kerja

Assalammualaikum and hi!! (lambai tangan) ^_^ uhuk uhuk lama banget tak update blog, uhukss uhukkss terbatuk-ii aku update (tipu je -.-) haha nak kena bersihkan balik habuks habuks ni. Rindunya~~

Last updated haritu pasal kucing, lama sangat dah huhu semua kucing aku nak cerita balik pun dah meninggal (err). So,sekarang dah cuti sekolah (yeay!) tapi orang cuti dua minggu, aku? aku seminggu je (wuaaaaa!!) Busy. Selalu budak budak esspiyem macam aku ni of course lah busy dengan tusyen, kelas tambahan kat sekolah, tapi..tidak ehh tidak salah sama sekali hahah (dah tu? 0.o) aku busy dengan latihan kawad daerah. Penat gila bhai. Sebelum cuti sekolah haritu lagi stress tahap..err..tahap..aaa??..tahap giler-ii lah. Focus kat mid year exam la, petang tu kawad, balik tu baca buku. Penat kay penat :'( tapi nak buat macam mana dah aku minat kawad je , kalau sukan?? aaa...err..harapan je lah kot hihih =_=' tahan jelah kaki aku yang dah sakit sakit ni (siapa suruh?-.-) Lepas ni kena ready result exam pulakkk! arghhhh!! tolongg :'( banyak tak sempat baca kot haritu, jawapan pun main tembak je, takpun membe sebelah aku ada.(diam-ii dah lah)serious kali ni memang tak sentuh pun buku!(citer nak gempak je) Sentuh lah jugak,selak selak baca tak masuk pun -.- tak boleh jadi ouhhh!! macam mana nak SPM? apapuntakboleh -.-'

Lepastu nak kena siapkan kerja seni pulak,orang lain dah nak siap aku taktahu apa aku buat. Fed up buat benda tu kalau lukis lukis takpe ni nak kena mengukir pulak,sekali dah terlajak ukir haritu sampai sekarang aku tak usik-.- member aku dah siap cat semua dah tinggal nak hantar je =.= huaaaa




tengok la apa jadi,ada sape-ii nak tolong tak? hahah =.=


Apa apa pun aku bahagia sekarang :) hehew doakan aku kay nak SPM ni tah apa-ii je aku buat -.- Doa doa lah aku rajin update blog lagi :) hahaha muahhhhx :* tata uolls :D #bffMARSHAAZLAN forever :D aku sebenarnya dah taktahu nak citer apa lagi. Nantilah aku update story baru lagi ^^

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan comment kat sini kay